JokiPo - Leki
7 - 1
Eileniltaista PunaMustaa PyörreMyrskyä
ETTE halua nähdä Kouvolassa!!!Muuta en osaa vielä sanoa tuosta pelistä. Silkkaa Murhaa voisi ehkä kommentoida.
Ja Rämöltä ei YHTÄÄN riparia. Ei Yhtään. Lekin matalat riparikiekoiksi tarkoitetut laukaukset Rämö poimi hanskalla alhaalta. Minä en tosiaan voi lausua Niemistä samassa lauseessa tuon JokiPo maalivahdin kanssa.
En ole nähnyt ihan kaikkia Niemisen pelejä, mutta mutta... Lause vaihtuu: Rämöä olen nähnyt sen 6 peliä ennen puolivälieriä, jotka katselin KooKoota ja nyt tuon LekiPelin. Ei sillä että Lekillä mitään paikkoja olisi ollut tuon läpiajon lisäksi, josta maali tuli, mutta ne joita Mikko Rämö otti, hän otti eleettömästi kuin olisi poiminut hidastetulla tulleen vulgaanilimpun.
Ja huomatkaa: Minä Skauttaan KooKoota varten ja tietenkin Teitä lukijoita varten. Katson peliä pelinä ja hyvin vähän sorrun Fanittamiseen.
Yritin löytää LeKin pelistä jotain hyvää. Peli oli kohtuullisen hyvää. Kiekkoa liikutettiin, saatiin syöttöketjuja eikä hölmöilty, mutta... LeKi ei pelannut missään vaiheessa itseään ulos eikä ylipelannut muutenkaan. JokiPo pelasi jo YliHurmiota 3. erän puolessa välissä, jolloin LeKi sai sen yhden läpiajon vasenta laitaa. Kädet riittivät ja kiekko meni laattapuolen ylänurkkaan juuri putken alle kilahtamatta kuitenkaan.
Mutta JokiPon liikke, kiekkovarmuus, uskallus ja itseluottamus olivat sitä luokkaa, ettei pelissä ollut mitään jännittävää ensimmäisen 5min jälkeen. Nämä joukkueet olivat tässä ottelussa kuin eri sarjasta. Onnistujia oli laajalla rintamalla.
Keräsen, Konttisen ja Savolaisen puuttuminen ei näkynyt missään. Nuori Jani Oinonen, joka Lieksan Hurtissakin on touhunnut, vei LeKiläisiä seinälle kuin MätiäKukkoja. Näätänen, joka on ja ollut katsomossa oli hirveässä iskussa ja näyttöhalut eivät menneet yli. Samu Pitkänen otti heti paikkansa ja tekaisi maalinkin mahtavan soolon jälkeen, vaikka on istuskellut jo useita otteluita siellä missä joutuu jännittämään enemmän kuin kaukalossa tai vaihtoaitiossa.
Mutta kuten sanoin: Eilisen kaltaista PunaMustaa PyörreMyrskyä Ette (En minäkään) halua nähdä Kouvolassa.
Murhaa Menoo